Sunday, 3 August 2008

nih la lelaki.....

:)
* MgrKCFM^TemanDj_Banjar^ jaga dj je

<+aku`dak`notty> mgr ni rajin jaga dj ekk
<@Dj_kepok> aku tak jaga dj..aku jaga diri sendiri
<@Dj_kepok> ekkekekekekeke
<@Dj_kepok> sebab kut diri sendiri terbabas tmpt lain lak
<+aku`dak`notty> ehehe
<+aku`dak`notty> mgr a.k.a pa dj
<@Dj_kepok> aku`dak`notty dh mamam

<@adrianna^tido-xmo^kaco> Dj_kepok : bagus la... jaga diri sendrik... dah... tok sah nak nyibok... dok dediam

<@Dj_kepok> aik apa hal
<@Dj_kepok> kau nak sound aku
<@Dj_kepok> ada hutng ker
<@Dj_kepok> ki mak tul
* @Dj_kepok (Betulkan@ADA.INGIN.REPAIR.PC.CALLME.0172922073.KL.AREA) Quit (Quit: )
* @rAjA_fLY (rAjA_fLY@SeVeN.WoNDeR.KiCKeRs.GrouP) Quit (Quit: rAjA_fLY)
<+aku`dak`notty> marah nye dia

?
<+aku`dak`notty> tu..marah nape mgr
tkpe
<+aku`dak`notty> majuk le tu
<@adrianna^tido-xmo^kaco> biar la... kekejap lg.. ok le tue..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

baca la log yg saya paste kat atas tuh...

knp sy kate lelaki mcm tuh....! lelaki nie.... kalau dia ckp kasat dgn org bole... tp bile org balas balik... tak bole... alasan td mood...!@ ohh.... kire ko bole gurau dgn org mcm tuh... utk lepas kan bad mood ko... tp bile org reply... ko bengang... smp kena sbb ki mak semua laa..~!!

tp takpe la.. alhamdulilah sy ucapkan syukur... semoga ape yg dikatakan pada sy itu... berpatah semua kpd dia....~!

sesuka nak baran dgn org..;. alasan ape?? kereta problem... ikutkan... nak aje ambik picha sms yg dia bg kat sy... lepas tue paste kat cnie... ada 3... tp satu yg dah delete... sbb bg sy... tak penting layan org yg pendek akal nie....

2 sms yg ada pd sy...

"aku ada hutang dgn kau ke. nk sound cam haram. sial btl lah. aku xusik org. org dok kurang ajar puki maklah..."

sy reply...
"le... nak emo nie knp? selalu gurau mcm 2 kat cenel xde apa2 kan..."

dia balas...
"gurau? sy xada mod nk gurau. hari nie penat sgt sgt. dgn kereta rosak...dr pagi smp petang baru siap. mls nak online."

sy reply...
go ahead with yr emo... wont disturb u again..anggap kt x penah knal. sbb sy x rasa sy ada mencarut kat awk..."

dia reply...
".............. aku tak hidup dgn mkn duit sesape........... aku bkn kaki pujuk........ " the last sms i deleted earlier coz... byk sgt mencarut...

but for me.. is good la.. rather than have a friend yg kuat mencarut... panas baran x tentu arah... yg perasan bagus.... yg sesuka nak perli org... tak pk hati org lain....

dia buat sy semlm niee... ada dia pk..~!? takpernah pk kan... sbb anggap... semua org mood baik..~!@ ha'a... tp sy diam aje... malas la... kang kate kuat merajuk..~! tak sangka... dia lg worst than any one else..

1 comment:

Dior_Adroy said...

elly, dier peyed kot.
bulan tengah mengambang agaknye.
ngalahkan pempuan emonyer.
:p


takpe elly.
u're matured woman.
so ignore je ok?

stay cute, elly :)