Saturday, 27 June 2009

cantik ker...?

ler... cantik ker..? ntah... aku tgk biasa aje... cantik lg erra fazira... rozita chek wan tuh...! otak ada kot... akal.. blom tau la....! hehe... tak baik tau...laser2 kan org niee... jahat nya tgn aku type nih kan... kesian..kesian....

ada la minah nie.. aku terserempak td... nk kata lawa sgt...xde la.. biasa2 aje la... tp nk banding dgn aku.. mmg confirm la.. aku tak berapa nk cantik kan... maklum la... kite nih org biasa aje... dia org "berduit" kan... so... nk jadikan cerita... dia kata aku peduli apa.. aku cantik... aku ada duit.. so.. aku bleh buat apa yg aku nk... betul3... aku setuju... smp ngajar org yg baik... means org yg tak pernah sentuh benda haram pun.. bleh sentuh... like minum arak... kesian jgk.. coz setahu aku la kan.. mamat nih tak buat menda2 cam tue... mcm mane nk buat... duit pun takde... gaji pn bkn tinggi... kire kalau pi dicso nie... nk setakat tunjuk terror bleh byr mcm2 tuh agak pelik bunyi nya la.. unless kalau mkn maggi tetiap hari.. just nk pergi happening dgn minah nie... ada jgk jenis lelaki mcm ni yer... sanggup tuh... kalau sanggup kumpul duit nk kawin.. diterima akal jgk la kan...


p/s - jgn terpengaruh dgn cerita di atas.. hanya la rekaan semata-mata tgh nk buat sinopsis utk scrip... hehe...


take care

No comments: