Friday, 26 June 2009

Ya Allah.. tenangkanlah hati ku ini....

Ya Allah.... tenangkanlah hati aku ini.... pukul 8.55am bersamaan 26 june 2009.. my mom bleh tanya lagi pasal mamat tuh plak...... sbb someone cll me nk ckp dgn daneial.. trus my mom ckp.. bob ker..? uwahhhhhhhhh... knp mesti sebut nama tuh lagik..!!!!!!! adohh... mcm mane aku nk explain kt mak aku nie... aku dah takde apa2 dgn mamat tue... kesian daneial....! nasib baik daneial tak berapa rapat dgn dia ... just jmp sekali sekala... kalau tak.. comfirm anak aku demam...sbb rindu kat mamat tuh.... perrgghhh.... dugaan..!!! cuma iyer la... my son tak pernah dpt kasih sayang seorg ayah secukupnya kan.... every morning daneial antar mamat tuh smp muka pintu rumah.. dpt kiss kat pipi daneail.... adohh.. demmit laaa..!! as what i remember the last kiss & last mamat tuh main dgn anak aku on 24/6 kt rumah... sbb dia kata.. dia mc... nk balik rumah rest...! so.. korang percaya or not... mmg mamat tuh mmg rapat dgn i... my mom pun ingat kt dia... still dia buat cam tuh kan aku.........!!!! tell me.. what should i do...? tell my mom.... ckp dah putus..? perggh... takkan kot.. mslh aku nk bgtau parents kot... nanti dieorg kata apa plaks.... malu nyaaaaaaa...!!!!!

antara sms yg terakhir aku received : -

24/6 : i balik rumah ptg nih... smp kul 8pm..
24/6 : maybe smp lewat sbb baru gerak dr airport
24/6 : i dah naik shuttle ... luv u ( luv ker..? luv la sgt...!!!)
23/6 : he ask me "balik kul berapa" my replied "lewat kot" he told me "tkp! nanti jgn lupa bgnkan at 6amrindu nk kiss nie (end yet.. aku terlajak tidur..sbb too tired keje... sbb more than 23 hrs tak tidor.. back to back punya keje) <--- so tak dpt last kiss la kan...
23/6 : my Q " nk kiss sape?" he replied "ler tanya..U lah.. td dh kacau daneial..u blm lg"
22/6 : my Q (i cant remember) but the answer was " coz i luv u so much & i luv daneial. i nk cari duit utk jaga u & daneial sbb taknk org kata u support i.. i nk buat business thats y i ask modal fr u...." ada lah lg.. dah tak igt.. sbb dah delete pun msg tuh...

antara last call yg i received : -

25/6 : u dah kluar ker..? kata nk kluar amik duit... ( mmg la i nk kluar... im holding daneial now.. & tgh tkr baju)
25/6 : u keje kat mana hari nie... (kt pj) balik kul berapa ( dunno yet) ok la.. luv u... (hang up)

itu aje yg aku igt... everytime letak hp... mmg luv u... luv u... luv u.... ( luv me kerr..?? xde kan.....)

dah beribu kali sebenarnya bgtau.... jgn MENIPU.. ckp aje.. u pergi dating.. u kluar dgn girl lain.. i dont mind pun... kan skrang dah masalah.... kalau tak menipu..xde la jadi mcm nie...


apa2 pun take care la... bkn berdendam.. just recall what happen to me this few days...

No comments: