Friday, 26 June 2009

thinking of something....

tetiba plak teringat kt satu benda kan... "what goes around comes around" betul jgk kan... aku kire bila aku redha akan ketentuan illahi kat aku... insya allah... org tuh akan terkena balik kan... ermm... mmg betul la.. kalau ada org kata.. biar kite miskin harta... jgn miskin harga diri... am i rite? or... bila kite kaya... kite lupa diri.. or something... setakat nie.. alhamdulilah.. aku blom lupa diri.. & aku sanggup berkongsi segalanya dgn org yg aku sayang... tp agak2 nya.. bile aku bleh jumpa org yg bleh hargai aku?? pernah pikir tak... bila ko sakitkan hati org... xde kan... ko prentend like nothing happen..!

aku? aku berlagak dgn wang ringgit?? tak jgk.. aku pun bkn anak org kaya.. aku anak org bebiasa aje.. tp aku sedar diri la jgk.. tak berlagak dgn harta benda org lain... aku beli brg dgn titik peluh aku jgk..! kire ok la kan... maybe aku over acting bile it comes to something yg bebetul aku benci...

hehehe... what ever la...

No comments: