Monday, 2 June 2008

beban sungguh...~!!

buat sesiapa yg terbaca blog ini.... bg yg perempuan.... tolong la berhati-hati dgn lelaki yg kuat menipu nie.... bg lelaki plak.... jadikan la.... perkara2 yg jadi kat saya nie sebagai iktibar... jgn pi buat kat org lain..... bak kata pepatah sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua...
skrang nie blom jatuh lagik.. tp hukum karma.... bumi nie ibarat roda sat kita kat atas.. sat lagi kita kat bawah.... tak kira la... yg baca nie yg dah kawin or masih bujang.... im just telling u what ever happen to me... takde niat pun nak hancur kan rumah tangga org ke... nak porak peranda kan production set org lain ke... cuma berjaga-jaga....

sedang kan org production bole terkena.... org uum yg takde kena ngena dgn production line pun kena kencing dgn janji manis.... nih kan pulak org yg rapat dgn dia... kalau dah terkena taik... jgn plak kata sy mulut jahat... sy cuma memberi amaran... sbb sy nie y selalu terkena sebagai mulut paling jahat sekali.... sy buat mcm nie... sbb sy dah lalui semua tuee.... memanjang la.... sy yg jahat.... dia aje yg baik... mcm malaikat... tak pernah ngaku pun silap nye di mana....

seronok nye dpt dgr cerita-cerita dongeng kan.... mmg best.. janji-janji manis... for me.... sy tade termakan janji-janji manis la... coz i know that person tak mampu langsung nak bg apa-apa....
tp dia nih psycho kuat.. smp nyusahkan hidup sy... memporak peranda kan famili sy.... payah la kan.... tidur depan umah... mcm akde mak bapak... padahal mak bapak dia ada rumah.... adek-beradek pun ada.... nak kata.. wayar dah putus... mungkin juga la... sb dr b4 kawin lagik suka hentak kepla kat dinding.. kat pintu..... tp skrang dah berubah la.... sbb tau.. once kalau aku dah ckp.. ko buat lagi sekali mcm tue.. aku hentak lagi kuat smp pecah kepla ko.... dah tak larat dah nak nangis.... bile dia buat mcm tuee....

lagi sy suka kalau org2 pejabat agama sendri baca benda nie.... buat niat utk memalukan or mengaibkan org... biar dieorg tau bebanan yg sy pikul.... imagine la kan.... sebln kawin dah kena perkata perempuan sundal, betina tak guna, betina sial.... wow....!! hebat kan dpt suami mcm tuh.. org kata.... sebln kawin nie... masa-masa terindah lagik... tp.. haram... mcm nie yg sy dpt...

mmg sy ngaku la.. b4 kawin... mg ramai sesgt kawan laki.... terlalu ramai... sbb semua nye kawan,... even kawan perempuan pun ramai gaks... but most them is my classmate.. niat kite. utk bekerja... bkn pi tidur dgn dieorg pun.... walaupun sentiasa ditawarkan.... duit kalau tidur dgn dieorg pun... ble pikir2 balik la kan.... kalau aku buat la benda2 mcm tue.... duit itu akan ke mana?? ke famili aku kan.... sbb im the one yg support famili besides my dad... sedap nyer mulut dia kata aku curang... padahal aku nie penat keje.... tungang terbalik carik job....

bkn xde org yg impit nak tuh. nak nie... aku iya kan aje... bile tiba masa... ada aku pergi.. xde kan... mulut manusia nie... kalau x dpt mcm2 plak diceritanya kan... aku report dgn bini masing2 karang baru tau....!@ sbb aku yg selalu di cop gatal..~! sudah2 nyer.. aku jadi kawan baik bini2 dieorg.... lagik best.. sb nawaitu tu bersih....

tak reti nak nak menipu nak kencing org niee... mmg tak reti. buat sape yg tak bole nak terima pandangan or opinion org tue..... buat2 ignore aje laa.... aku tak menang dan aku tak kalah.... cuma aku bgtau..... jgn bile dah kena taik... nak salah kan aku mcm2 plak....
sesuka aje buat dosa kering... salah kan aku memcm....!!~ aku tak buat dosa kering...sbb im telling the truth... dah tuh bekas suami aku... dah tentu2 aku tau luar dlm dia... kecuali la kan... kalau ada camera man yg tidur dgn dia... aku tak tahu la kan.... sbb sayang dia bagai nak rak...!~@@

sekian utk hari nie....

No comments: